• Slider_streaming_1

Veel gestelde vragen over Ceremonio

Mocht u uw antwoord niet gevonden hebben in de FAQ dan kunt u altijd een vraag aan ons stellen.
U kunt ons bereiken via e-mail info@cervus.nl , of u kunt ons bellen via nummer 0341 - 35 10 54.

Hoe kan ik een voorganger aanmaken in Ceremonio?

Tijdens het aanmaken van een dienst kun je klikken op voeg toe.

Belangrijk: Hoe voeg ik artikelen, debiteuren enz. toe?

Om artikelen, artikelgroepen, debiteuren, crediteuren e.d. toe te voegen, dient u in de zoekfunctie een zoekterm in te typen die nog niet bestaat. Als u dit doet, zal Profin vragen of u deze wilt toevoegen. U kunt de zoekterm nog veranderen als u dat wilt. Dat doet u onder de algemene instellingen van het product, de debiteur, de crediteur enz.

Hoe zorg ik ervoor dat ik overzichten niet print, maar dat ik een excelbestand krijg?

Om te zorgen dat u een excelbestand krijgt, dient u te gaan naar het overzicht dat u wilt uitprinten. Druk echter nog niet op printen, maar selecteer op de plek waar 'Printvoorbeeld' staat 'Excel'. Dan ziet het er zo uit:

Als u dan op printen drukt, gebeurt er niets. Maar als u dan naar uw harde schijf (Deze computer/Lokaal station/Program files/Profin voor windows/printen) gaat, ziet u dat hij hier opgeslagen is. U kunt hem dan gewoon via Excel openen.

Categorieen